неделя, 10 август 2014 г.

ПРЕГЪРНАТИЯТ ОТ БОГА ЧОВЕК



Песен на Песните -"Левицата Му е под главата ми и десницата Му ме прегръща."
За много векове, Бог е бил представян на Християнството с една ръка. Само с дeсница, а не с две ръце и мощна левица, която ще разгледаме чрез Словото.
I. ПОДПРЯНИЯТ ЧОВЕК ОТ БОЖИЯТА ЛЕВИЦА
Във връзка със служението на Божията левица, желая да кажа: Ние сме слушали, чели, размишлявали за десницата Господня, но много малко, да не кажа, никак не сме слушали, чели или размишлявали за служението на левицата Господня
П.П.2:6 -"Левицата Му е под главата ми..."
Чрез това Слово ние ще се спрем и ще размишляваме за Божията левица.
1. Левицата Господня е под главата ми,
когато е натоварена да я подпира
2. Левицата Господня е под главата ми,
когато плача да избърсва сълзите ми
3. Левицата Господня е под главата ми,
когато съм наскърбен, да ме погали
4. Левицата Господня е под главата ми,
когато горя от болки, да отнема температурата ми
5. Левицата Господня е под главата ми, като пухена възглавница,
когато уморен си лягам в тъмнината
6. Защо левицата Господня е под главата на човека, а не Неговата десница:
·        Защото левицата Господня е най-близко до Божието сърце
(Тя изхожда от Неговото сърце)
·        Когато Бог ни пипне с левицата Си, Той ни чувства със Сърцето Си
II. ПРЕГЪРНАТИЯТ ЧОВЕК ОТ БОЖИЯТА ДЕСНИЦА
П.П.2:6 –"и десницата Му ме прегръща."
1. И десницата Му ме прегръща,
когато съм измръзнал да ме топли
2. И десницата Му ме прегръща, като броня,
когато врагът изстрелва срещу мен стрелите си, да не ме нарани
3. И десницата Му ме прегръща,
когато съм в пламъците на огъня да ме пази да не изгоря
4. И десницата Му ме прегръща,
когато залитам, да не ми позволява да падна
5. И десницата Господня ме прегръща,
като спасителен пояс в това развълнувано житейско море,
да не позволи на вълните му да ме потопят
6. И десницата му ме прегръща,
когато съм уморен да ме носи
Соломон казва:" Левицата Му е под главата ми и десницата Му ме прегръща." - Защото, както днес, така и по онова време, дяволът със своята левица и десница измъчва хората
III. СТРАДАЩИЯТ ЧОВЕК, ПОРАДИ ЛЕВИЦАТА И ДЕСНИЦАТА НА ДЯВОЛА (СВЕТА)
1. Левицата на дявола не подпира уморената ни глава,
но я натиска още по-надолу
2. Левицата на дявола не е под главата ти,
когато си натъжен да те помилва, а за да те наскърбява повече
3. Левицата на дявола не е под главата ти,
когато плачеш, да обърсва сълзите ти, но да ти причинява повече сълзи
4. Страдащият човек, поради десницата на света или Сатана:
За разлика от Божията десница, светът не те прегръща:
·        Когато си измръзнал да те топли
·        Когато си паднал, да те носи
·        Когато си атакуван, да те брани
·        Когато се давиш, да те спасява
За разлика от Божията десница, светът те прегръща,
като октопод, за да изсмуче и последните сили от теб.                  
(1997 г.)

Няма коментари: