четвъртък, 10 януари 2008 г.

КАКВОТО ВИ КАЖЕ СТОРЕТЕ

Йн.2:5 –“Майка Му (на Исус) казва на слугите: Каквото ви рече, сторете.”
( Послушанието, по-добро от жертва )

І. КАКВОТО ВИ КАЖЕ СТОРЕТЕ
ХРИСТОС КАЗВА: "НАПЪЛНЕТЕ ДЕЛВИТЕ С ВОДА"


Йн.2:5-7–“Майка Му казва на слугите: Каквото ви рече, сторете. А там имаше шест каменни делви, поставени по обичая на Юдейското очищение, които побираха по две или три мери. Исус им казва: Напълнете делвите с вода. И напълниха ги до горе.”

Шестте каменни делви, преобраз на шестте чувства на човека
1. Зрение 4. Вкус
2. Слух 5. Чувство
3. Мирис 6. Вяра
( Вярата я разглеждаме, като шестото чувство на човека )

ІІ. КАКВОТО ВИ КАЖЕ СТОРЕТЕ
ХРИСТОС КАЗВА: "ДОЙДЕТЕ ПРИ МЕНЕ ВСИЧКИ "

Мт.11:28 –“Дойдете при Мене, всички, които се трудите и сте обременени, и Аз ще ви успокоя”

ІІІ. КАКВОТО ВИ КАЖЕ СТОРЕТЕ
ХРИСТОС КАЗВА: "ХВЪРЛЕТЕ МРЕЖАТА ОТДЯСНО"

Лк.5:4-5 –“И като престана да говори, рече на Симона: Оттегли ладията към дълбокото и хвърлете мрежите в ловитба.А Симон в отговор рече: Учителю, цяла нощ се трудихме и нищо не уловихме; но по Твоята дума ще хвърля мрежите.”

ІV. КАКВОТО ВИ КАЖЕ СТОРЕТЕ
ХРИСТОС КАЗВА: "ЧАКАЙТЕ В ЕРУСАЛИМ,

ДОКАТО СЕ ОБЛЕЧЕТЕ СЪС СИЛА "

Лк.24:49 –“ И, ето, Аз изпращам върху вас обещанието на Отца Ми; а вие стойте в града [Ерусалим], докато се облечете със сила отгоре.”

V. КАКВОТО ВИ КАЖЕ СТОРЕТЕ
ХРИСТОС КАЗВА: “ИДЕТЕ ПРОЧЕЕ, НАУЧЕТЕ ВСИЧКИТЕ НАРОДИ”


Мт.28:19-20 –“ Идете прочее, научете всичките народи, и кръщавайте ги в името на Отца и Сина, и Светия Дух; като ги учите да пазят всичко що съм ви заповядал; и, ето, Аз съм с вас през всичките дни до свършването на века.[Амин].”

Няма коментари: