сряда, 5 април 2023 г.

ДУХОБОРСТВОТО СРЕЩУ СЛАВОЛЮБИЕТО

Матей 18:1 -„В същото време учениците дойдоха при Исуса и казаха: Кой е по-голям в небесното царство?“

І. СЛАВОЛЮБИЕТО, ОРЪЖИЕТО НА САТАНА - СРЕД БОЖИИТЕ ЧАДА

ІІ. Този дух продължава и днес, САМО ЧЕ - С ДРУГИ ДУМИ

1. Някой казва:

ü Аз проповядвам най-хубаво!

2. Друг ще го чуем да казва:

ü Аз пея най-хубаво!

3. Трети го чуваме да казва:

ü Аз свиря най добре!

4. Друг ще го видиш въоръжен с оръжие, чрез което да изстрелва думите:

ü Аз съм най-добрият молител в Църквата! Има ли друг, като мен?

5. Пети е въоръжен с оръжието на самохвалството, наречено:
ü Аз съм най-добрият хвалител!

ІІІ. ДУХОБОРСТВОТО В НАШЕТО СЕМЕЙСТВО
1. Духоборството помежду съпруг и съпруга
2. Духоборството помежду родители и деца
3. Духоборството помежду прародители и внуци

ІV. ДУХОБОРСТВОТО СРЕД НАШЕТО ОБЩЕСТВО
1. Днес гласните струни са заменили сърдечните струни на Благовестителя
2. Днес гласните струни са заменили сърдечните струни на Богомолителя (Богомолеца)
3. Днес гласните струни са заменили сърдечните струни на Богохвалителя
4. Оръжието на суетата - сред нашето общество

Няма коментари: