сряда, 16 юли 2014 г.

БОЖИЕТО АКÓ


УСЛОВИЕТО ЗА БОЖИЕТО БЛАГОСЛОВЕНИЕ 
Днес има много религии.
·        Всяка една от тях претендира, че е по-добра от другите.
·        Всяка от тези религии дава различен отговор на въпроса:
Какво е условието за Божието благословение?
Нека да потърсим отговора на този въпрос в единствено правилното място!
·        Какво Бог казва чрез Словото Си (Библията)? - По какъв начин човек може да бъда благословен?!
2Летописи 7:12-15 „Тогава Господ се яви на Соломона през нощта и му каза: Чух молитвата ти и избрах това място да Ми бъде дом за жертви. Ако заключа небето да не вали дъжд, или ако заповядам на скакалците да изпоядат земята, или ако изпратя мор между людете Си, и людете Ми, които се наричат с Моето име, смирят себе си та се помолят, и потърсят лицето Ми, и се върнат от нечестивите си пътища, тогава ще послушам от небето, ще простя греха им и ще изцеля земята им. Сега очите Ми ще бъдат отворени, и ушите Ми внимателни, към молитвата, която се принася на това място.“
I. АКÓ ЛЮДЕТЕ МИ
АКÓ - людете Ми, които се наричат с Моето име…
1. Бог има Свои люде на тази земя
2. Бог обича Своите люде на тази земя
3. Бог се грижи за Своите люде на тази земя
4. Бог говори на Своите люде на тази земя
АКÓ -
людете Ми, които се наричат с Моето име, смирят себе си…
1. Липсващото смирение на Божиите люде
2. Гордостта - предшественикът на падението
3. Там, където има гордост няма смирение
4. Там, където има гордост няма страх Господен
5. Там, където има гордост няма молитва
III. АКÓ
людете Ми се помолят
АКÓ - людете Ми, които се наричат с Моето име, смирят себе си, та се помолят…
1. Липсващата молитва на Божиите люде
2. Изискваната от Бога молитва
3. Говорене на Бога чрез молитвата
4. Слушане на Бог чрез молитвата
5. Търсене на Божието присъствие чрез молитвата
6. Общуване с Бога чрез молитвата
7. Ръководенето на Божиите люде чрез молитвата
IV. АКÓ
людете Ми потърсят лицето ми
АКÓ - людете Ми, които се наричат с Моето име, смирят себе си та се помолят, и потърсят лицето Ми…
Да потърсим Божието лице ще рече:
1. Да потърсим Божията светлина
2. Да потърсим Божиите очи
3. Да потърсим Божия ум
4. Да потърсим Божията уста
5. Да потърсим Божия слух
V. АКÓ МОИТЕ ЛЮДЕ СЕ ВЪРНАТ ОТ НЕЧЕСТИВИТЕ СИ ПЪТИЩА
АКÓ - людете Ми, които се наричат с Моето име, смирят себе си та се помолят, и потърсят лицето Ми, и се върнат от нечестивите си пътища…
Ако моите люде се върнат:
1. От пътя на лъжата
2. От пътя на суетата
3. От пътя на насилието
4. От пътя на измамата
5. От пътя на суеверието
6. От пътя на притворството - лицемерието, фарисейщината
VI. БОЖИЕТО ОБЕЩАНИЕ ДО НЕГОВИТЕ ЛЮДЕ
АКÓ - людете Ми, които се наричат с Моето име, смирят себе си та се помолят, и потърсят лицето Ми, и се върнат от нечестивите си пътища, тогава ще послушам от небето, ще простя греха им и ще изцеля земята им.
АКÓ се смирите; АКÓ се помолите; АКÓ ме потърсите; АКÓ се върнете от нечестивите си пътища;
1. Тогава ще ви послушам - казва Господ
2. Тогава ще простя греха ви - казва Господ
3. Тогава ще изцеря земята ви - казва Господ
АКÓ - ТОГАВА - „очите Ми ще бъдат отворени, и ушите Ми внимателни, към молитвата, която се принася на това място.“ 2Летописи 7:12-15)

Няма коментари: