събота, 26 юли 2014 г.

ЕДИНСТВОТО Е НАШАТА СИЛА



Ние сме слушали за:
- Обединението на фирми, на предприятия
- Обединението на България
- Обединението на САЩ
- Обединението на Европа
- Защо да не чуем и за обединението на Църквата Христова
Йоан 17:20-21 –“И не само за тях се моля, но и за ония, които биха повярвали в Мене чрез тяхното учение,  да бъдат всички едно; както Ти, Отче, си в Мене и Аз в Тебе, тъй и те да бъдат в Нас, за да повярва света, че Ти Си Ме пратил.
І. ОБРАЗЕЦЪТ НА НАШЕТО ОБЕДИНЕНИЕ (ИЛИ ЕДИНСТВО) ПО ПРИМЕРА НА БОЖИЕТО ТРИЕДИНСТВО
1. Бог Отец
2. Бог Син
3. Бог Дух Святи
ІІ. ТЪРСЕНОТО ОТ ХРИСТОС ЕДИНСТВО В ЦЪРКВАТА
Йоан 17:20-21 –“И не само за тях се моля, но и за ония, които биха повярвали в Мене чрез тяхното учение,  да бъдат всички едно; както Ти, Отче, си в Мене и Аз в Тебе, тъй и те да бъдат в Нас, за да повярва света, че Ти Си Ме пратил.
Християнското единство – силата на Църквата
ІІІ. НУЖДАТА ОТ ХРИСТИЯНСКОТО ЕДИНСТВО
1. Доктрината на дявола е: Разделяй и владей!
2. Доктрината на Бога: Бъдете едно!
А. Единни чрез Словото
Б. Единни чрез вярата
В. Единни чрез служението
Г. Единни чрез Божия път
Д. Единни чрез Църквата
3. Силни чрез единството
4. Помагащи чрез единството
5. Служещи чрез единството
Д.А.13:1-3 –“В Антиохийската църква имаше пророци и учители: Варнава, Симеон, наречен Нигер, Киринеецът Луций, Манаин, който беше възпитан заедно с четверовластника Ирода и Савел. И като служеха на Господа и постеха,  Святия Дух рече: Отделетеми Варнава и Савла за работата, на която съм ги призвал.Тогава, като постиха и се помолиха, положиха на тях ръце и ги изпратиха.”
ІV. ПРОРОЧЕСТВОТО ЗА НАШЕТО ЕДИНСТВО
Йоан 15:1-5 –“Аз съм истинската лоза, и Отец ми е земеделецът. Всяка пръчка в Мене, която не дава плод, Той я отрязва; и всяка що дава плод, очистя я, за да дава повече плод. Вие сте вече чисти чрез учението, което ви говорих. Пребъдвайте в Мене, и Аз във вас. Както пръчката не може да даде плод от самосебе си, ако не остане на лозата, така и вие не можете, ако не пребъдете в Мене. Аз съм лозата, вие сте пръчките; който пребъдва в Мене, и Аз в него, той дава много  плод; защото отделени  от Мене, не можете да сторите нищо.
1. Единството чрез нашето местонахождение
2. Единството чрез Божия избор
Йоан 15:16 –“Вие не избрахте Мене, но Аз избрах вас, и ви определих да навлезете в света и да принасяте плод и плодът ви да бъде траен; та каквото и да поискате от Отца в Мое име, да ви даде.
3. Единни чрез Божията любов Агапе
Йоан 13:35 –“По това ще познаят всички, че сте мои ученици, ако имате любов помежду си.

Няма коментари: