неделя, 10 февруари 2013 г.

ЗА ВЪЗПОМЕНАНИЕ НА ХРИСТА ЧРЕЗ БЛАГОПРИЯТНАТА ГОСПОДНА ГОДИНА

Исая 61:1-3 –Духът на Господа Иеова е на мене. Защото Господ ме е помазал да благовествувам на кротките. Пратил ме е да превържа сърцесъкрушените. Да проглася освобождение на пленниците и отваряне затвора на вързаните. Да проглася годината на благоволението Господно и денят на въздаянието от нашия Бог. Да утеша всичките наскърбени. Да наредя за наскърбените в Сион. Да им дам венец вместо пепел ; миро на радост вместо плач ; облекло на хваление вместо унил дух. За да се наричат дървета на правда, насадени от Господа, за да се прослави Той.
I. ЗА ВЪЗПОМЕНАНИЕ НА ХРИСТА
ЧРЕЗ ОТКРОВЕНИЕТО ЗА БЛАГОВЕСТИТЕЛЯ
НА БЛАГОПРИЯТНАТА ГОСПОДНА ГОДИНА

1. Откровението за помазанието на Благовестителя  
Исая 61:1 -Духът на Господа Иеова е на мене, защото Господ ме е помазал да благоветствувам... Годината на благоволението... Денят на въздаянието от нашия Бог...
2. Откровението за Духа на Благовестителя
3. Времето на благовестието
Лука 4:14-19 -А Исус се върна в Галилея със силата на Духа и слух се разнесе за него по цялата околност. И той поучаваше по синагогите им и всички Го прославяха. И дойде в Назарет, дето беше отхранен и по обичая си влезе в синагогата един съботен ден, и стана да чете. И подадоха му книгата на пророк Исаия; и той, като отвори книгата, намери мястото дето бе писано:- "Духът на Господа е на мене, защото ме е помазал да благоветствувам на сиромасите. Пратил ме да проглася освобождение е на пленниците и прогледване на слепите. Да пусна на свобода угнетените. ДА ПРОГЛАСЯ БЛАГОПРИЯТНАТА ГОСПОДНА ГОДИНА.
II. ЗА ВЪЗПОМЕНАНИЕ НА ХРИСТА
ЧРЕЗ ПОСЕТЕНИТЕ
В БЛАГОПРИЯТНАТА ГОСПОДНА ГОДИНА

1. За възпоменание на Христа чрез благовестието до сърцесъкрушените
Исая 61:1 -Защото Господ ме е помазал...Пратил ме е да превържа сърцесъкрушените.
2. За възпоминание на Христа чрез благовестието до пленниците на греха
Исая 61:1 -Защото Господ ме е помазал...Пратил ме е...да проглася освобождението на пленниците.
3. За възпоменание на Христа чрез благовестието до затворниците 
Исая 61:1 -Защото Господ ме  помазал... Пратил ме е... Да проглася...  отваряне затвора на вързаните...
Деяния на апостолите 12:6-11  Петър
Деяния на апостолите 16:25-39 – Павел и Сила
III. ЗА ВЪЗПОМЕНАНИЕ НА ХРИСТА
ЧРЕЗ НОВОГОДИШНИТЕ ПОДАРЪЦИ
НА БЛАГОПРИЯТНАТА ГОСПОДНА ГОДИНА

1. За възпоминание на Христа чрез новогодишния подарък, наречен  «Венецът на живота»
Исая 61:1-3 -Духът на Господа Иеова е на мене. Защото Господ ме е помазал...Пратил ме е...Да наредя за наскърбените в Сион. Да им дам венец вместо пепел...
1Коринтяни 9:25 - "И всеки гимнастик се въздържа от всичко. Те вършат това за да получат тленен венец, а ние нетленен."
Яков 1:12 -Блажен оня човек, който издържа изпитня; защото, като бъде удобрен, ще приеме за венец живота, който Господ е обещал  на ония, които го любят.
Откровение 2:10 -...Бъди верен до смърт, и аз ще ти дам за венец живота.
Христос прие трънения венец (венеца на срама и позора), за да ни даде ВЕНЕЦА НА ЖИВОТА.
2. За възпоменание на Христа чрез новогодишния подарък - Святият Дух
Исая 61:1-3 -Защото Господ ме е помазал... Пратил ме е...Да им дам... миро на радост, вместо плач...
- Мирото на радостта е Святият Дух
- Без Святия Дух няма Нова година
Независимо колко Нови години ще посреща човек, ако ги посреща без Святия Дух, те винаги ще бъдат стари за него.
 
3. За възпоменание на Христа чрез новогодишния подарък, наречен: "Божият тоалет"
Исая 61:1-3 -Защото Господ ме е помазал... Пратил ме е ...Да им дам... облекло на хваление, вместо унил дух...
Лука 15:22-24 -Но бащата рече на слугите си: Скоро изнесете най-хубавата премяна и облечете го, и турете пръстен на ръката му и обуща на нозете му ; и докарайте  угоеното теле та го заколете, и нека ядем и се веселим; защото този мой син бе мъртъв, и оживя, изгубен бе и се намери. И почнаха да се веселят.

Няма коментари: