петък, 6 февруари 2009 г.

БОГ ГРИЖИ СЕ ЗА ТЕБ

Фил.4:19 -"А моят Бог ще снабди всяка ваша нужда, според Своето богатство в слава в Христа Исуса."
Пс.23:1-6 -" Господ е Пастир мой! Няма да остана в нужда! На зелени пасища ме успокоява. При тихи води ме завежда. Освежава душата ми; Води ме през прави пътеки, заради името Си. Да! И в долината на мрачната сянка ако ходя, няма да се уплаша от зло; Защото Ти си с мене; Твоят жезъл и Твоята тояга, те ме утешават. Приготвяш пред мене трапеза в присъствието на неприятелите ми, помазал си с миро главата ми; чашата ми се прелива. Наистина благост и милост ще ме следват през всичките дни на живота ми; И аз ще живея за винаги в дома Господен."
Пс.103:1-5 -"Благославяй, душе моя, Господа! И всичко що е вътре в мене, нека хвали святото Му име! Благославяй, душе моя, Господа! И не забравяй ни едно от всичките Му благодеяния! Той е, Който прощава всичките ти беззакония; Изцелява всичките ти болести; Който изкупва от ров живота ти, Венчава те с милосърдие и благи милости; Който насища с блага душата ти, тъй щото младостта ти се подновява като на орел."

I. НЕ СЕ ОТЧАЙВАЙ НИКОГА
БОГ ГРИЖИ СЕ ЗА ТЕБ
Пс.23:1-2 -"Господ е Пастир мой! Няма да остана в нужда! На зелени пасища ме успокоява. При тихи води ме завежда."

II. НЕ СЕ ОТЧАЙВАЙ НИКОГА
ПРЕЗ МРАЧНИ
ПРЕЗ СКРЪБНИ
ПРЕЗ ТРУДНИ ДНИ
БОГ ГРИЖИ СЕ ЗА ТЕБ
Пс.23:4 -"Да! И в долината на мрачната сянка ако ходя, няма да се уплаша от зло; Защото Ти си с мене; Твоят жезъл и Твоята тояга, те ме утешават."

III. НЕ СЕ ОТЧАЙВАЙ НИКОГА
БОГ ГРИЖИ СЕ ЗА ТЕБ
БОГ ЗАДОВОЛЯВА НУЖДИ ВСИ
Фил.4:19 -"А моят Бог ще снабди всяка ваша нужда, според Своето богатство в слава в Христа Исуса."

IV. НЕ СЕ ОТЧАЙВАЙ НИКОГА

И В НАЙ-УЖАСНИ ИЗПИТНИ
БОГ ГРИЖИ СЕ ЗА ТЕБ
Пс.23:5 -"Приготвяш пред мене трапеза в присъствието на неприятелите ми, помазал си с миро главата ми; чашата ми се прелива."

Няма коментари: