вторник, 16 юли 2024 г.

МОЯТА ИЗПОВЕД

ДАРЕН! ДАРЕН! – ОТ БОГА СЪМ ДАРЕН!

Колосяни 1:14-20 –„В Него имаме изкуплението, опрощението на греховете; в Него, Който е образ на невидимия Бог, първороден преди всяко създание; понеже чрез Него бе създадено всичко, което е на небесата и на земята, видимото и невидимото, било престоли или господства, било началства или власти, всичко чрез Него и за Него бе създадено; и Той е преди всичко, и всичко чрез Него се сплотява. И глава на тялото, тоест, на църквата, е Той, Който е началото (началникът), първороден от мъртвите, за да има първенство във всичко. Защото Отец благоволи да всели в Него съвършената пълнота, и чрез Него да примири всичко със Себе Си, и земните и небесните, като въдвори мир чрез Него с кръвта, проляна на Неговия кръст.“

Ø Моля се - моята изповед да бъде изповедта на милиони Божии чада!

І. ДАРЕН! ДАРЕН! – ОТ БОГА СЪМ ДАРЕН!
БОГ МЕ Е СЪЗДАЛ ПО НЕГОВИЯ ОБРАЗ И ПОДОБИЕ

Битие 1:26-27 -„И Бог каза: Да създадем човека по Нашия образ, по Нашата прилика (Наше подобие); и нека владее над морските риби, над небесните птици, над добитъка, над цялата земя и над всяко влечуго (животно, което пълзи) по земята. И Бог сътвори (създаде) човека по Своя образ; по Божия образ го сътвори (създаде); мъж и жена ги сътвори (създаде).“

Битие 2:7 -„И Господ Бог образува (създаде) човека от пръст из земята, и вдъхна в ноздрите му дъха на живота (жизнено дихание); и човекът стана живо същество (жива душа).“

ІІ. ДАРЕН! ДАРЕН! – ОТ БОГА СЪМ ДАРЕН!
ДАРЕН, ЧРЕЗ ХРИСТА ИСУСА –
ДА БЪДА НОВОРОДЕН!

Йоан 3:16 -„Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине ни един, който вярва в Него, но да има вечен живот:“

ІІІ. ДАРЕН! ДАРЕН! – ОТ БОГА СЪМ ДАРЕН!
ДАРЕН, ЧРЕЗ ХРИСТА ИСУСА – ДА ПРЕБЪДВА В МЕН БОГ ДУХ СВЯТИ

Йоан 14:15-17 –„Ако Ме любите, ще пазите Моите заповеди. И Аз ще поискам от Отца, и Той ще ви даде друг Утешител, за да пребъдва с вас довека. Духът на истината, Когото светът не може да приеме, защото не Го вижда, нито Го познава. Вие Го познавате, защото Той пребъдва с (във) вас, и във вас ще бъде.“

Лука 24:49 -„И, ето, Аз изпращам върху вас обещаното от Отца Ми; а вие стойте в града [Ерусалим] докато се облечете със сила от горе.“

Д.А.2:1-4 –„И когато настана денят на Петдесетницата, те всички бяха на едно място. И внезапно стана шум от небето като фученето на силен вятър, и изпълни цялата къща, където седяха. И явиха им се езици като огнени, които се разделяха, и седна по един на всеки от тях. И те всички се изпълниха със Светия Дух и почнаха да говорят чужди езици, според както Духът им даваше способност да говорят.“

ІV. ДАРЕН! ДАРЕН! – ОТ БОГА СЪМ ДАРЕН!
ДАРЕН, ЧРЕЗ СЛАВНОТО ВЪЗКРЕСЕНИЕ – В СЛУЖБА НА БОГА

Изход 4:10-12 –„А Моисей каза на Господа: Моля ти се, Господи, аз не съм красноречив, нито досега, нито откак си почнал да говориш на слугата Си, а мъчно говоря и съм тежкоезичен. Но Господ му рече: Кой е създал (направил) човешките уста? Кой прави човек да е ням или глух, да има зрение или да е сляп? Не Аз ли, Господ? И тъй, върви (Иди прочее); и Аз ще бъда на (с) устата ти, и ще те науча какво да говориш.“

Римляни 8:11 –„И ако живее във вас Духът на Този, Който е възкресил Исуса от мъртвите, то Същият, Който възкреси Христа Исуса от мъртвите, ще съживи и вашите смъртни тела чрез Духа Си, който обитава във вас.“

1 Коринтяни 1:26-31 –„Понеже, братя, вижте какви сте вие призваните, че между вас няма мнозина мъдри според човеците, нито мнозина силни, нито мнозина благородни. Но Бог избра глупавите неща на света, за да посрами мъдрите; също избра Бог немощните неща на света, за да посрами силните; още и долните и презрените неща на света избра Бог, и онези, които не са нищо (ги няма), за да унищожи тези, които са нещо (ги има), за да не се похвали нито една плът (ни една твар) пред Бога. А от Него сте вие в Христа Исуса, Който стана за нас мъдрост от Бога и правда, и освещение, и изкупление; тъй че, както е писано, "който се хвали, с Господа да се хвали".“

V. ДАРЕН! ДАРЕН! – ОТ БОГА СЪМ ДАРЕН!
ДА БЪДА ВЪЗКРЕСЕН ЗА НОВ ЖИВОТ – ПРИЖИВЕ И СЛЕД СМЪРТТА

Йоан 11:25 –„Исус й рече: Аз съм възкресението и животът; който вярва в Мене, ако и да умре, ще живее;“

Йоан 14:1-3 –Да не се смущава сърцето ви; вие вярвате в Бога, вярвайте и Мене. В дома на Отца Ми има много обиталища; ако не беше така, Аз щях да ви кажа, защото отивам да ви приготвя място. И като отида и ви приготвя място, пак ще дойда и ще ви взема при Себе Си, така че, където съм Аз, да бъдете и вие.“

Д.А. 1:9-11-„И като изрече това, и те Го гледаха, Той се възнесе, и облак Го прие от погледа им. И като се взираха към небето, когато възлизаше, ето двама човека в бели дрехи застанаха при тях, които и казаха: Галилеяни, защо стоите и гледате към небето? Този Исус, Който се възнесе от вас на небето, така ще дойде, както Го видяхте да отива на небето.“

1 Солунци 4:13-17 -Не желаем, братя, да останете в неведение за онези, които умират, или пък да скърбите, както другите, които нямат надежда. Защото, ако вярваме, че Исус умря и възкръсна, така и починалите в Исуса Бог ще приведе заедно с Него. Защото това ви казваме чрез Господнето слово, че ние, които останем живи до Господнето пришествие, няма да изпреварим починалите. Понеже сам Господ ще слезе от небето с повелителен вик, при глас на архангел и при Божия тръба; и първо ще възкръснат мъртвите в Христа; после ние, които сме останали живи, ще бъдем грабнати заедно с тях в облаците да посрещнем Господа във въздуха; и така ще бъдем винаги с Господа.

1.    Самото създаване на човека – е Дар Божий

2.    Самото спасение на човешката душа – е Дар Божий

3.    Самото изпълнение с Бог Дух Святи – е Дар Божий

4.    Самото възкресение в служба на Бога – е Дар Божий

5.    Самото възкресение на живите и мъртвите, за Вечен живот – е Дар Божий

 

 

Няма коментари: