събота, 25 юли 2015 г.

В ДЕН НА НАПАСТ



Псалми 40:1 –“Бог е нам прибежище и сила, Винаги изпитана помощ в напасти.”
Напаст – духовна и природна
І. БОЖИЕТО ПРИБЕЖИЩЕ В ДЕН НА НАПАСТ
1. Характерът на напастта
А. Икономическа: суша, насекоми, хора
Б. Телесна (физическа) : болести, старост
2. Скрит в Христа, моето прибежище
3. Христос живее в мен (отвън и отвътре)
Галатяни 2:20 -„Съразпнах се с Христа, и сега вече, не аз живея, но Христос живее в мене; а животът, който сега живея в тялото, живея го с вярата, която е в Божия Син, Който ме възлюби и предаде Себе Си за мене.“
ІІ. БОЖИЯТА СИЛА В ДЕН НА НАПАСТ
1. Естествената сила на човека:
А. Сила на детето
Б. Сила на юношата
В. Сила на възрастния
2. Различната сила на човека:
А. Сила да воюваме
Б. Сила да побеждаваме
В. Сила да постоянстваме
3. Божествената сила
Захария 4:6 –„Не чрез сила, нито чрез мощ, Но чрез Духа ми, казва Господ на Силите;“
Деяния на апостолите:1:8 –„Но ще приемете сила, когато дойде върху вас Светият Дух…“
Филипяни 4:13 –„За всичко имам сила чрез Онзи, Който ме подкрепява.“За вси
ІІІ. БОЖИЯТА ПОМОЩ В ДЕН НА НАПАСТ
Слабият нека каже: “Силен съм
Бедният да каже: “Богат съм!”
Болният нека каже: “Здрав съм!”
“Всичко в Тебе имам, о Христе!”
В Тебе е:
·        Моето спасение 
·        Моето церение            
·        Моят мир           
·        Моята радост              
·        Моето задоволство
·        Моето богатство
·        Моето прибежище
·        Моята сила
·        Моята помощ
·        Моята закрила
Псалми 50:15 –„И призови Ме в ден на напаст; И Аз ще те избавя; и ти ще Ме прославиш.“

Няма коментари: