петък, 7 март 2014 г.

ЧЕСТИТ ОСМИ МАРТ



Нека в този ден да възпоменем

Жената – отражение на Божията слава!

Историческата картина, запечатана в Словото Божие (Евангелието на Лука 1:39-55) описва срещата на две точно такива жени: Елисавета (майката на Йоан Кръстител) и Мария (майката на Исус).
Този Библейски текст, адресиран до всички жени по лицето на земята; нека служи, не толкова за поздрав, отколкото за насърчение и пример за подражание!
„През тия дни Мария стана и отиде бързо към хълмистата страна, в един Юдов град,  и влезе в Захариевата къща и поздрави Елисавета.
И щом чу Елисавета Марииния поздрав, младенецът заигра в утробата й; и Елисавета се изпълни със Светия Дух, и като извика със силен глас рече: Благословена си ти между жените, и благословен е плодът на твоята утроба! И от какво ми е тая чест, да дойде при мене майката на моя Господ? Защото, ето, щом стигна гласът на твоя поздрав до ушите ми, младенецът заигра радостно в утробата ми. И блажена е тая, която е повярвала, че ще се сбъдне казаното й от Господа.
И Мария каза: - Величае душата ми Господа, 
И зарадва се духът ми в Господа Спасителя мой. 
Защото погледна милостиво 
на низкото положение на слугинята Си; 
И, ето, от сега ще ме облажават всичките родове. 
Защото Силният извърши за мене велики дела;
И свето е Неговото име. 

И, през родове и родове, Неговата милост. Е върху ония
които Му се боят. Извърши силни дела със Своята мишца; 

Разпръсна ония, които са горделиви в мислите на сърцето си. 
Свали владетели от престолите им. И въздигна смирени. 
Гладните напълни с блага. А богатите отпрати празни. 
Помогна на слугата Си Израиля. За да помни да покаже Милост. 
(Както бе говорил на бащите ни). 
Към Авраама и към неговото потомство до века.“ АМИН!!!

ВИДЕОЗАПИС
НА ОСМОМАРТЕНСКО ТЪРЖЕСТВО ПОД НАДСЛОВ:

„Жената – отражение на Божията слава“

 Църква „Оазис“-Бургас – 2003 г.
Организатор и лектор: Емилия Маринова

ПЪРВА ЧАСТ:

ВТОРА ЧАСТ:

ТРЕТА ЧАСТ:

Няма коментари: