четвъртък, 24 януари 2013 г.

СИЛА В НЕМОЩ


2Коринтяни 12:7-10 –А за да се не превъзнасям, поради премногото откровения, даде ми се трън (*мъченически кол) в плътта, пратеник от Сатана да ме мъчи, та да се не превъзнасям. Относно него три пъти се молих на Господа да се отдалечи от мене; И той ми рече: Доволно ти е Моята благодат; защото силата Ми в немощ се показва съвършена. И тъй, с преголяма радост по-добре ще похваля с немощите си, за да почива на мене Христовата сила. За това, намирам удоволствие в немощи, в укори, в лишения, в гонения, в притеснения за Христа; защото, когато съм немощен, тогава съм силен.
І. ЧОВЕК КАЗВА:“ТОВА Е НЕВЪЗМОЖНО!”
БОГ МУ КАЗВА:“ЗА БОГА ВСИЧКО Е ВЪЗМОЖНО!”
Лука 18:27 –А Той каза: Невъзможното за човеците за Бога е възможно.
ІІ. ЧОВЕК КАЗВА:“ВЕЧЕ СЕ ИЗМОРИХ!”
БОГ МУ КАЗВА:“АЗ ЩЕ ТИ ДАМ МОЯТА ПОЧИВКА!”
Матей 11:28-30 –Дойдете при Мене, всички, които се трудите и сте ) обременени, и Аз ще ви успокоя. Вземете моето иго върху си, и научете се от Мене; защото съм кротък и смирен на сърце; и ще намерите покой на душите си. Защото моето иго е благо, и моето бреме е леко.
ІІІ. ЧОВЕК КАЗВА:“НИКОЙ НЕ МЕ ОБИЧА!”
БОГ МУ КАЗВА:“АЗ ТЕ ОБИЧАМ ЧРЕЗ МОЯ ЗАВЕТ!”
Исая 49:15-16 –Може ли жена да забрави сучещото си дете, та да се не смили за чадото на утробата си? Обаче те, ако и да забравят, Аз все пак няма да те забравя. Ето, на дланите Си съм те врязал. Твоите стени са винаги пред Мене.
Йоан 3:16 –Защото Бог толкоз възлюби светът, щото даде своя Единороден Син,за да не погине ни един, който вярва в Него, но да има вечен живот.
Йоан 10:11 –Аз съм добрият пастир; добрият пастир живота си дава за овцете.
ІV. ЧОВЕК КАЗВА:“НЕ МОГА ПОВЕЧЕ ДА ВЪРВЯ!”
БОГ МУ КАЗВА:“МОЯТА БЛАГОДАТ ТИ Е ДОСТАТЪЧНА -
ВЪРВИ НАПРЕД!”
2Коринтяни 12:9 –И той ми рече: Доволно ти е Моята благодат; защото силата Ми в немощ се показва съвършена. И тъй, с преголяма радост по-добре ще се похваля с немощите си, за да почива на мене Христовата сила.
Псалми 91:15 –“Той ще Ме призове, и Аз ще го послушам; С него ще съм, когато е в бедствие; ще го избавя и ще го прославя.”
Захарий 4:6 –Тогава, отговаряйки говори ми, като каза: Ето, Господното слово към Зоровавела, което казва: Не чрез сила нито чрез мощ, но чрез Духа ми казва Господ на Силите. 
V. ЧОВЕК КАЗВА:“НЕ МОГА ПОВЕЧЕ ДА МИСЛЯ!”
БОГ МУ КАЗВА:“ДОВЕРИ МИ СЕ И АЗ ЩЕ ТЕ РЪКОВОДЯ!”
Притчи 3:5-6 –“Уповай на Господа от все сърце, и не се облягай на своя разум. Във всичките си пътища признавай Него, и Той ще оправи пътеките ти.”
2Коринтяни 5:7 –Защото с вярване ходим, а не с виждане.
VІ. ЧОВЕК КАЗВА:“ТОВА АЗ НЕ МОГА ДА ГО НАПРАВЯ!”
БОГ МУ КАЗВА:“ТИ ВСИЧКО МОЖЕШ ЧРЕЗ МОЯТА
ПОДКРЕПА!”
Филипяни 4:13 –За всичко имам сила чрез Онзи, Който ме подкрепява.
VІІ.ЧОВЕК КАЗВА:”АЗ НЕ СЪМ СПОСОБЕН!”
БОГ МУ КАЗВА:”ТИ НЕ СИ, НО АЗ СЪМ СПОСОБЕН!”
Коринтяни 9:8 –А Бог е силен да преумножи на вас всякакво благо, така щото, като имате всякога и във всичко това, което е достатъчно във всяко отношение, да изобилвате във вяско добро дело;
VІІІ.ЧОВЕК КАЗВА:”ТОВА НЕ СИ СТРУВА!”
БОГ МУ КАЗВА:”ТОВА Е ПОВЕЧЕ ОТ ДОСТОЙНО!”
Исая 55:8 -Защото Моите помисли не са като вашите помисли. Нито вашите пътища като Моите пътища, казва Господ.
Римляни 8:28 –Но знаем, че всичко съдействува за добро на тия, които любят Бога, които са призвани според Неговото намерение.!
ІХ. ЧОВЕК КАЗВА:”НЕ МОГА ДА СИ ПРОСТЯ!”
БОГ МУ КАЗВА:”АЗ ВЕЧЕ СЪМ ТИ ПРОСТИЛ!”
1Йоан 1:9 –Ако изповядваме греховете си, Той е верен и праведен да ни прости греховете, и да ни очисти от всяка неправда.
Римляни 8:1 –Сега прочее, няма никакво осъждане на тия, които са в Христа Исуса, [които ходят, не по плът, но по Дух].
Х. ЧОВЕК КАЗВА:“НЕ МОГА ДА СЕ СПРАВЯ В ЖИВОТА!”
БОГ МУ КАЗВА:”АЗ ЩЕ СНАБДЯ ВСЯКА ТВОЯ НУЖДА!”
Филипяни 4:19 –“А моят Бог ще снабди всяка ваша нужда, според Своето богатство в слава в Христа Исуса.
ХІ. ЧОВЕК КАЗВА:“СТРАХУВАМ СЕ!”
БОГ МУ КАЗВА:“АЗ НЕ СЪМ ТИ ДАЛ ДУХ НА СТРАХ”
2Тимотей 1:7 – Бог ни е дал Дух не на страх, а на сила, любов и себевладение.
ХІІ. ЧОВЕК КАЗВА:“ВИНАГИ СЕ ПРИТЕСНЯВАМ”
БОГ МУ КАЗВА:“ВЪЗЛОЖИ ТОВАРА СИ НА ГОСПОДА”
1Петрово 5:7 –“И всяка ваша грижа възложете на Него, защото Той се грижи за вас.”
ХІІІ.ЧОВЕК КАЗВА:“АЗ НЯМАМ ДОСТАТЪЧНО ВЯРА”
БОГ МУ КАЗВА:“НА ВСЕКИ СЪМ ДАЛ ВЯРА,
СПОРЕД МЯРКАТА НА МОЯТА БЛАГОДАТ”
Римляни 12:3 –Защото, чрез дадената ми благодат казвам на всеки един измежду вас, който е по-виден да не мисли за себе си по-високо, отколкото трябва да мисли, но да разсъждава така, щото да мисли скромно, според делата на вярата, които Бог е на всекиго разпределил.
ХІV.ЧОВЕК КАЗВА:“НЕ СЪМ УМЕН”
БОГ МУ КАЗВА:“АЗ СЪМ ТИ ДАЛ МЪДРОСТ”
1Коринтяни 1:30 –“А от Него сте вие в Христа Исуса, който стана за нас мъдрост от Бога и правда, и освещение, и изкупление.”
ХV. ЧОВЕК КАЗВА:“САМОТЕН СЪМ”
БОГ МУ КАЗВА:“АЗ НИКОГА НЯМА ДА ТЕ ЗАБРАВЯ,
НИТО ДА ТЕ ОСТАВЯ!”
Евреи 13:5 –Не се впримчвайте в сребролюбието; задоволявайте се с това, що имате, защото сам Бог е рекъл:»Никак няма да те оставя и никак няма да те забравя».
Исая 49:15 –Може ли жена да забрави сучещото си дете, та да се не смили за чадото на утробата си? Обаче те, ако и да забравят, Аз все пак няма да те забравя.
ХVІ. ЧОВЕК КАЗВА:“АЗ ЩЕ УМРА”
БОГ МУ КАЗВА:“ТИ ЩЕ ЖИВЕЕШ,
ЗА ДА РАЗКАЗВАШ ДЕЛАТА ГОСПОДНИ!”
Псалми 118:17 –“Аз няма да умра, но ще живея; И ще разказвам делата Господни.”
Йоан 14:3 –И като отида и ви приготвя място, пак ще дойда и ще ви взема при себе си, тъй щото дето съм аз да бъдете и вие.
Д.А.1:9-11 –“ И като изрече това, и те Го гледаха, Той се възнесе, и облак Го прие от погледа им. И като се взираха към небето, когато възлизаше, ето, двама човека в бели дрехи застанаха при тях. Които и рекоха: Галилеяни, защо стоите, та гледате към небето? Тоя Исус, Който се възнесе от вас на небето, така ще дойде, както Го видяхте да отива на небето.”
Откровение 22:17а –И Духът и невястата казват: Дойди. И който чуе, нека рече: Дойди!
Дойди, Господи!